logo

Нові правила щодо електронних трудових книжок

Нові правила подання відомостей про трудову діяльність в електронній формі діють уже з 15 липня 2022 року.

Зміни затверджені у відповідній постанові Правління Пенсійного фонду України від 01.06.2022 р. № 8-3 «Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок».

Тож відтепер відомості про трудову діяльність працівника подаються одноразово працівником особисто або через вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі до територіального органу Пенсійного фонду.

Відомості потрібно подати xml-файлом як відскановані копії документів або ж в оцифрованому вигляді – через створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг ПФУ, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.

Щоби виправити записи в разі неправильного чи неточного запису про періоди роботи за періоди страхового стажу після 1 липня 2000 року або створення неправильного чи неточного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг ПФУ, такі відомості надсилаються повторно. Надсилаючи повторно ці відомості, подаються також титульна сторінка та сторінки зі змінами.

Окрім цього, із 10 червня 2021 року, коли вступив у дію Закон України від 5 лютого 2021 року № 1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі», подаються відомості про трудову діяльність в електронній формі у будь-який період упродовж п’яти років.

Очевидно, насамперед подаються та опрацьовуються відомості стосовно осіб, яким до настання права на пенсію за віком залишилося 2 і менше років, та щодо трудової діяльності осіб за період до 01 липня 2000 року.

За інформацією Профспілки працівників освіти і науки України