logo

«єПідтримка»: хто та як може подати заявку на отримання державної допомоги

У межах оновленої Програми «єПідтримка» українці, які внаслідок проведення бойових дій на території найбільш постраждалих областей втратили дохід, можуть отримати державну допомогу в розмірі 6 500 грн. Однак наголошуємо на тому, що подати заявку на отримання допомоги можна до 31 березня 2022 року включно.

Хто, як та де – пропонуємо ознайомитися з детальним алгоритмом дій для замовлення та отримання цієї послуги.

Хто? Державну допомогу мають право отримати застраховані особи, які працюють на умовах трудового договору (контракту), гіг-контракту, іншого цивільно-правового договору, на інших підставах, передбачених законом, та фізичні особи – підприємці, страхувальники яких водночас відповідають таким ознакам:

→ перебувають на обліку як платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в окремих адміністративно-територіальних одиницях за переліком, що затверджений у розпорядженні Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 № 204-р.

→ подали в установленому законодавством порядку податкову звітність за IV квартал 2021 р. або річну звітність за 2021 рік;

→ не є бюджетними установами, фондами загальнообов’язкового державного страхування.

Скільки? Розмір одноразової державної допомоги у межах Програми «єПідтримка» становить 6 500 грн, які можна використати в будь-яких цілях. Отримані кошти не оподатковуються.

Як? Щоби подати заявку на отримання коштів, отримувачу допомоги необхідно:

  1. Встановити мобільний додаток Порталу Дія та пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію.
  2. Обрати у мобільному додатку Порталу Дія послугу «єПідтримка».
  3. Відкрити поточний рахунок із спеціальним режимом використання для зарахування допомоги в одному з банків України, з яким Міністерство цифрової інформації уклало відповідний договір інформаційної взаємодії. Також можна використати вже відкритий рахунок «єПідтримка» та/або перевірити номер рахунку (за стандартом IBAN), інформація щодо якого передана банком та який є у мобільному додаткові Дія.
  4. Надати згоду на обробку персональних даних відповідно до закону.

Окрім цього, у запиті потрібно вказати такі дані:

          → Прізвище, ім’я, по батькові;

          → Дату народження;

          → Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (за наявності);

          → Номер банківського рахунку (за стандартом IBAN) отримувача допомоги.

Успішно подавши заявку, отримувач державної допомоги може очікувати на повідомлення засобами мобільного додатку Порталу Дія про результати обробки інформації для отримання допомоги. Відтак заявника буде включено до Реєстру отримувачів допомоги та виплачено йому кошти в розмірі 6 500 грн.

В яких банках потрібно мати відкритий рахунок для отримання коштів? 12 банків-партнерів, які підключені до єПідтримки та мають надійні системи захисту платежів, беруть участь у Програмі: ПриватБанк, Monobank, Ощадбанк, А-банк, Альфа-банк, ПУМБ, УКРГАЗБАНК, Райффайзен Банк, izibank, Банк Восток, IdeaBank, Правексбанк.

Де? Допомога застрахованим особам надається на території Чернігівської, Сумської, Харківської, Херсонської, Миколаївської, Запорізької, Донецької, Луганської, Житомирської, Одеської, Волинської, Дніпропетровської, Київської областей та у місті Київ.

Важливо підкреслити, що вказані вимоги не поширюються на отримувачів допомоги, які подали заявку на отримання допомоги в розмірі 6 500 грн, раніше отримавши допомогу в розмірі 1 000 грн.