Як удосконалити професійні уміння і виправити недоліки: актуальне анкетування
Таке анонімне і конфіденційне опитування серед учителів, викладачів закладів вищої освіти, фахової передвищої та професійно-технічної освіти проводить Римський університет Тре в Італії спільно з Інститутом професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України в межах міжнародного проєкту Erasmus+ «PAGOSTE».
Знайти причини виникнення проблемних ситуацій у професійній діяльності, проаналізувати можливі шляхи вирішення нових викликів і врешті знайти вихід із проблеми – це ключові аспекти опитування, які дозволять не лише вдосконалити освітній процес підготовки студентів в університетах, а й покращити співпрацю між усіма сторонами професійно-технічної освіти.
Тож анкета, яку можна заповнити до 15 липня 2020 року, складається з 63 запитань, що характеризують моделі поведінки респондента, його переконання та ставлення до різних ситуацій.
Довідка. Міжнародний проєкт Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» у своїй пріоритетній цілі – розвиток потенціалу вищої освіти – об’єднує чотири європейські країни – Україну, Італію, Німеччину та Австрію, поставивши чіткі завдання, які впродовж 2020-2023 років мають бути реалізовані:
-налагодження ефективних механізмів партнерства між ЗВО, які здійснюють підготовку викладачів для професійної (професійно-технічної) освіти, та закладами професійної (професійно-технічної) освіти й іншими зацікавленими сторонами;
-запровадження механізмів управління на основі партнерства (УОП) у систему підготовки викладачів для професійної (професійно-технічної) освіти;
-надання можливості закладам освіти, які беруть участь у підготовці викладачів для професійної (професійно-технічної) освіти, використовувати стандарти УОП.
Пресслужба
Первинної профспілкової організації працівників
Львівського національного університету імені Івана Франка
За матеріалами Міністерства освіти і науки України